laupäev, 4. juuli 2020

Omatehtud müsli



Ma pole enam aastaid müslit poest ostnud, vaid olen ikka ise teinud. Panen siia retsepti, mis on kujunenud mul lemmikuks ja mis on mu põhiretsept, sest seda on hea vastavalt tujule varieerida ehk siis muuta helbete (mõistagi on etemad täisterahelbed) ja lisandite koostist. Praegu on ju iseäranis lihtne, sest müügil on igasugu pähklite segud, kuhu on lisatud ka rosinaid või jõhvikaid.
Allikas: taste.com.au

270 g (3 tassi) kaerahelbeid (mina panin 2 osa kaerahelbeid ja 1 osa kolmeviljahelbeid)
150 g pähklite segu, jämedalt hakitult
1 sl (oliivi)õli
125 g vahtra- või agaavisiirupit
120 g (3/4 tassi) kuivatatud puuviljade segu, nt rosinaid, kuivatatud jõhvikaid, hakitud kuivatatud aprikoose või viigimarju

1. Sega kausis omavahel kaerahelbed, pähklid, õli ja siirup.
2. Kuumuta ahi 180 kraadini, laota helbesegu küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ja küpseta seda umbes 20 minutit, kuni see muutub kuldselt pruuniks. Vahepeal umbes 10 minuti möödumisel sega helbed läbi, et need küpseksid ühlaselt.
3. Jahuta helbesegu. Sega kuivatatud puuviljad helbesegu hulka. Säilita müslit õhukindlas anumas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar